fbpx

DZIĘKUJĘ, ŻE ZAPISAŁAŚ SIĘ NA WEBINAR. POTWIERDZENIE OTRZYMASZ MAILEM.

MAM DLA CIEBIE RÓWNIEŻ SPECJALNĄ PROPOZYCJĘ

WEBINAR

Jak dobrać smaki i ofertę w pracowni cukierniczej, aby Klienci pokochali Cię na zawsze?

Prowadzenie autorskiej pracowni cukierniczej to nie tylko pieczenie ciast, ale i ciągłe dylematy.

Poza zwykłymi decyzjami, które ma przed sobą właściciel każdej cukierni czy ciastkarni (a nawet prowadzenie tzw. sieciówki to ogromne wyzwanie), zastanawiamy się nad tym:

 Ile smaków umieścić w ofercie i czy powinny się zmieniać, czy być stałe?

 Dwa przełożenia tortu, czy trzy? Jaki wpływ powinno mieć to na ostateczną cenę?

 Czy dawanie możliwości skomponowania smaków klientowi to dobry pomysł?

Dobre decyzje w tych kwestiach mogą mieć bardzo duże znaczenie dla Twojej słodkiej działalności.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

Jak dobrać smaki i ofertę w pracowni cukierniczej, aby Klienci pokochali Cię na zawsze?

Jak stworzyć ofertę z najbardziej obłędnymi słodkościami w okolicy, która „uzależni” Klientów od Twoich produktów

Jak tworzyć kultowe słodkości, których smak będzie niezapomniany?

Cena webinaru, podczas którego Ula przez prawie 1,5 godziny

dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem to

49 zł

19 zł

Prowadząca:

Ula Stępniak

Ula Stępniak

Od 10 lat prowadzi pracownię cukierniczą Słodki Muffin w Warszawie. 

Autorka wielu tortów, m.in. dla Sir Paula Mc’Cartneya, kreatorka smaku i przedsiębiorczyni.

Na jej webinary zapisuje się co miesiąc ponad 1000 osób, a Facebookowe wyzwanie zgromadziło ponad 1000 uczestników zainteresowanych jej wiedzą o wycenie tortów. 

Jest autorką 6 ebooków, a także ponad 100 artykułów na blogu. Jej twórczość to połączenie najlepszych przepisów, wiedzy cukierniczej i praktycznych porad na temat prowadzenia słodkiego biznesu.

Pasję do robienia tortów łączy z byciem mamą dwójki słodkich łobuziaków oraz kibicowaniem meczom piłki siatkowej.

Umiejętne zaplanowanie podróży po kubkach smakowych Twoich klientów może sprawić, że mała autorska cukierenka wypłynie na szerokie wody.

Chcesz takiego słodkiego biznesu dla siebie?