fbpx

BEZPŁATNY WEBINAR

27.10.2020 | WTOREK | 21:00

Jak dobrać smaki i ofertę w pracowni cukierniczej, aby Klienci pokochali Cię na zawsze?

Prowadzenie autorskiej pracowni cukierniczej to nie tylko pieczenie ciast, ale i ciągłe dylematy.

Zapisz się na webiar i daj się zainspirować do stworzenia unikalnej oferty.

Poza zwykłymi decyzjami, które ma przed sobą właściciel każdej cukierni czy ciastkarni (a nawet prowadzenie tzw. sieciówki to ogromne wyzwanie), zastanawiamy się nad tym:

 Ile smaków umieścić w ofercie i czy powinny się zmieniać, czy być stałe?

 Dwa przełożenia tortu, czy trzy? Jaki wpływ powinno mieć to na ostateczną cenę?

 Czy dawanie możliwości skomponowania smaków klientowi to dobry pomysł?

Dobre decyzje w tych kwestiach mogą mieć bardzo duże znaczenie dla Twojej słodkiej działalności.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

Jak dobrać smaki i ofertę w pracowni cukierniczej, aby Klienci pokochali Cię na zawsze?

Jak stworzyć ofertę z najbardziej obłędnymi słodkościami w okolicy, która „uzależni” Klientów od Twoich produktów

Jak tworzyć kultowe słodkości, których smak będzie niezapomniany?

Umiejętne zaplanowanie podróży po kubkach smakowych Twoich klientów może sprawić, że mała autorska cukierenka wypłynie na szerokie wody.

Chcesz takiego słodkiego biznesu dla siebie?

Opinie uczestniczek poprzednich webinarów:

Prowadząca:

Ula Stępniak

Ula Stępniak

Od 10 lat prowadzi pracownię cukierniczą Słodki Muffin w Warszawie.

Autorka wielu tortów, m.in. dla Sir Paula Mc’Cartneya, kreatorka smaku i przedsiębiorczyni.

Na jej webinary zapisuję się co miesiąc ponad 800 osób, a Facebokowe wyzwanie zgromadziło ponad 1000 uczestników zainteresowanych jej wiedzą o wycenie tortów.
Jest autorką ebooków: ”Tajemnice Słodkiego Biznesu” i "Tortowy ebook" oraz wielu artykułów branżowych na swoim blogu i kursów online w których dzieli się swoją wiedzą o słodkim biznesie.

Z jej marzenia i pomysłu powstała Słodka Konferencja gromadząca pasjonatów cukiernictwa. To jedyne takie wydarzenie w Polsce, gdzie specjalistki dzielą się doświadczeniem jak rozwijać słodki biznes. Już pierwsza edycja zgromadziła ponad 140 uczestników, partnerów oraz media i była bardzo wyczekiwanym wydarzeniem początku 2020 roku.

Pasję do robienia tortów łączy z byciem mamą dwójki słodkich łobuziaków oraz kibicowaniem meczom piłki siatkowej.