BEZPŁATNY WEBINAR, 24.09, 21.00

Jak rozmawiać z klientami, żeby do Ciebie wracali?

…ale nie wchodzili Ci na głowę?

Na webinarze omówimy temat obsługi klienta.

Temat bardzo ważny, bo od tego w dużej mierze zależy czy otrzymasz zlecenie, czy nie.

Skupimy się na tym, jak odpisywać na maile, jak prowadzić rozmowę przez telefon.

Odpowiem na pytanie, czy warto się kumplować ze swoimi klientami i co zrobić, żeby klienci do nas wracali.

Opowiem Wam o moich doświadczeniach z trudnymi klientami (jeszcze z poprzedniej pracy gdzie było ich dużo) i z problemami jakie podczas komunikacji napotykam teraz.

Opinie uczestniczek:

Prowadząca:

Ula Stępniak

Ula Stępniak

Od 8 lat prowadzi pracownię cukierniczą Słodki Muffin w Warszawie. Autorka wielu tortów, m.in. dla Sir Paula Mc’Cartneya, kreatorka smaku i przedsiębiorczyni.

Pomaga rozwijać słodkie biznesy czytelnikom bloga ulastepniak.pl, autorka ebooka „Tajemnice słodkiego biznesu”, w którym dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Prywatnie mama dwójki słodkich łobuzów, pasjonatka książek i fanka piłki siatkowej 🙂