fbpx

Insta Stories pojawiło się w 2016 roku i szybko zyskało popularność wśród użytkowników Instagrama. Te krótkie filmiki pojawiające się na 24h są w tej chwili nieodłączną częścią instagramowego świata i często okazuje się, że pochłaniają więcej czasu obserwatorów niż przeglądanie tradycyjnych postów.
Na czym polega atrakcyjność Insta Stories i dlaczego warto z niej korzystać? 

Zdjęcia, które pokazujemy na swoim profilu są dopieszczone, wychuchane i odpicowane. W końcu chodzi o to, żeby przyciągnąć nowych odbiorców i żeby Ci odbiorcy z nami zostali. Dlatego staramy się najlepiej jak tylko umiemy, żeby fotki były wyjątkowe i przyciągające uwagę. 

A na stories.. często lądują zdjęcia i filmiki zrobione tu i teraz, które pokazują co aktualnie się u nas dzieje. Co robimy, nad czym pracujemy. Pokazujemy naszą pracę od kuchni czyli to, czego zazwyczaj nasi odbiorcy nie widzą. Uchylamy drzwi do naszego słodkiego świata. 

Na stories wciąż pojawiają się nowe funkcje, których zadaniem jest urozmaicenie i uatrakcyjnienie przekazu. Gify, obrazki, ankiety, odliczanie do wydarzenia, oznaczanie firm i osób – te wszystkie działania sprawiają, że angażujemy swoją publiczność, zapewniamy rozrywkę i budujemy relacje. 

W jaki sposób zaangażować naszych odbiorców?
Oto niektóre funkcje insta stories:

  • PYTANIE – można ją wykorzystać na wiele sposobów.
    Klasycznie – żeby odbiorcy zadali nam dowolne pytanie.
    Niestandardowo – napisz jakieś przekonanie na mój temat, a ja Ci powiem czy to prawda (zabawa podpatrzona u PSC).
    Połączenie funkcji pytania ze sprzedażą np. “Powiedz na jakie desery w słodkim boxie masz ochotę” 

  • Quiz – wybierz prawidłową odpowiedź.
    Dzięki tej naklejce można przeprowadzić test wiedzy, konkurs lub zabawić się w zgaduj zgadula ze swoimi obserwatorami 🙂 

  • Ankieta – szybka i przydatna funkcja kiedy chcemy poznać zdanie naszych obserwujących. Do wyboru są tylko dwie odpowiedzi. W ten sposób możemy zapytać np. który tort bardziej im się podoba, które godziny odbiorów zamówień bardziej im odpowiadają itp.

Dzięki takim działaniom nasi odbiorcy mają realny wpływ na naszą firmę. Angażując ich, poznajemy preferencje, czyli wszyscy są zadowoleni 🙂

Instagram proponuje nam wiele możliwości. Wybierz te, które są dla Ciebie najbardziej atrakcyjne. Poznaj swoich odbiorców a efekty swoich działań zobaczysz szybciej, niż się spodziewasz.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jaki sposób znaleźć klientów w sieci, zapisz się na bezpłatny webinar, na którym dowiesz się jak to zrobić.
Zapisz się tu: webinar „Jak zdobyć nowych klientów w sieci?”

 

 

 

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Przedsiębiorca od zawsze. Wieloletnie doświadczenie zdobyła w sprzedaży oraz w marketingu. Uwielbia sprzedawać, tworzyć lejki sprzedażowe i dowozić rezultat. Przez lata działała w reklamie, zajmowała się sprzedażą usług finansowych, prowadziła przez wiele lat oddział dla jednej z korporacji ubezpieczeniowych.

Bardzo kreatywna, lubi współpracować z osobami, które tworzą środowisko wspierające nowe rozwiązania. Pasjonatka nowych rozwiązań.

Twórcza w nowe i skuteczne pomysły dla swoich Klientów. To jej zawdzięczacie widoczność Uli online, od początku zajmuje się marketingiem ulastepniak.pl.

Znajdziesz ją tutaj:
https://magda.robieto.pl/