Opinie klientów

Opinie klientów

Opinie klientów są bardzo ważne. To na ich podstawie inni klienci podejmą decyzję, czy napisać do Ciebie czy też nie, zadzwonić czy szukać dalej? Dla osoby, która prowadzi swój własny biznes zrodzony z pasji, każda opinia jest ważna, każda jest na wagę złota. Myślę tu...
Sztuka odmawiania

Sztuka odmawiania

„Rób to, co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia”. Znasz to, prawda? To hasło, które towarzyszyło mi przez długi czas mojej korporacyjnej pracy. Marzyłam sobie o tym, że kiedyś, może na emeryturze a może jakimś cudem się uda wcześniej… będę miała takie...
Mój słodki biznes

Mój słodki biznes

Był taki czas w moim życiu, że miałam wszystko. Prawie. Miałam świetnie płatną pracę, służbowy samochód, laptop i telefon z górnej półki. Miałam kierownicze stanowisko i uznanie koleżanek, miałam firmowe torebki i 50 flakoników perfum. To, czego mi brakowało to czas....
Słodka reklamacja część II

Słodka reklamacja część II

W poprzednim tygodniu opisałam słodką reklamację. Post wzbudził spore zainteresowanie i pojawiło się mnóstwo pytań, więc powstała część II z odpowiedziami na Wasze wątpliwości.   Kasia pyta: A co w sytuacji, kiedy po zdjęciu widzę, że tort zaliczył ostre...
Słodka reklamacja

Słodka reklamacja

Kiedy klient odbiera ode mnie tort otrzymuje całą listę przykazów i zakazów: gdzie postawić tort w samochodzie, żeby był bezpieczny? jak go trzymać? jak jechać? jak przechowywać? jak kroić? Pomimo tego raz na jakiś czas zdarzają się sytuacje, kiedy klient dzwoni...
Organizacja pracy w słodkim biznesie

Organizacja pracy w słodkim biznesie

Wiem że na początku chce się wszystko. Najlepiej byłoby przyjmować każde jedno zamówienie, najlepiej byłoby mieć zawsze porządek w domu, najlepiej byłoby codziennie robić mega pyszne i wartościowe posiłki, najlepiej byłoby żeby dzieci miały mamę pod ręką 24h/dobę,...
Wszystko co musisz wiedzieć na temat candy barów

Wszystko co musisz wiedzieć na temat candy barów

Candy bary z roku na rok cieszą się co raz większą popularnością. Pięknie przystrojone, dobrane kolorystycznie i stylowo do miejsca przyjęcia cieszą nie tylko oko ale też podniebienie. Dbamy o każdy szczegół, wszystko ma ogromne znaczenie: plastry drewna, lampiony,...
Formy pozyskiwania klientów

Formy pozyskiwania klientów

Na grupie Ula Stępniak – tajemnice słodkiego biznesu pojawiła się ankieta z możliwością dodania odpowiedzi wg Waszych sugestii. Pytanie brzmiało: Z jakich form promocji korzystasz? A oto wyniki ankiety:- reklamy na FB i IG – 96 osób – poczta pantoflowa – 95...
Wszystko co musisz wiedzieć o topperach

Wszystko co musisz wiedzieć o topperach

Skąd dokładnie i kiedy przybyły do nas toppery, tego nie pamiętają nawet najstarsi górale. Pewne jest natomiast to, że szturmem zdobyły nasze serca, brutalnie wypychając tradycyjne figurki pary młodej ze szczytu tortu. Ich miejsce dumnie zajął topper – personalizowane...
Jak zadbać o odbiór zamówionych tortów o umówionej godzinie?

Jak zadbać o odbiór zamówionych tortów o umówionej godzinie?

Często na grupach pojawia się pytanie „Co robicie w sytuacji, kiedy klient nie pojawia się o umówionej godzinie po odbiór zamówienia. Czekacie, zamykacie i idziecie do domu?” Podpowiadam co zrobić i jak się zabezpieczyć, żeby nie dochodziło do takich sytuacji i co...