Pomysł na Słodki Klub zaczerpnęłam od Oli Budzyńskiej, Pani Swojego Czasu. Będąc klubowiczką mogłam obserwować jak Klub się rozwija, jakie fantastyczne relacje się nawiązują wśród Klubowiczek, jak sobie wzajemnie pomagają i się wspierają.

Pomyślałam, że fajnie byłoby przełożyć to na nasze cukiernicze podwórko. I tak oto pomału rodziła się idea Słodkiego Klubu. Na początku myślałam, żeby stworzyć tajną grupę na Facebook’u, potem pomyślałam żeby każda klubowiczka otrzymała dostęp do wszystkich webinarów jakie do tej pory nagrałam. Kiedy podzieliłam się z Wami swoimi przemyśleniami od razu zarzuciliście mnie nowymi pomysłami co jeszcze w Klubie powinno się znaleźć.

I tak ustaliliśmy wspólnie, że Słodki Klub będzie działał następująco:

  • Dostęp do Klubu będzie można wykupić na okres 6 miesięcy
  • Klubowiczki otrzymają dostęp do wszystkich webinarów jakie do tej pory nagrałam
  • Raz w miesiącu będzie pojawiał się nowy webinar, tylko dla Klubowiczek
  • Klubowiczki same wybiorą tematy webinarów
  • Raz na kwartał będzie live Q&A
  • Pojawi się “dzień wycen”, który tak bardzo ceniliście w grupie Tajemnice Słodkiego Biznesu
  • Powstanie Tajna Grupa na Facebooku
  • Klubowiczki otrzymają zniżkę 20% na wszystkie produkty w sklepie na ulastepniak.pl

Trochę tego jest, prawda? A to jeszcze nie koniec…

Zdecydowanie Klub będzie strefą dla osób początkujących w słodkim biznesie i dla takich, które już ten biznes mają ale wciąż ciężko im się odnaleźć. Stawiam na treści dla osób początkujących, ponieważ widzę jak bardzo jest to ważne. Jak obserwuję niektóre słodkie biznesy, które działają od lat, a które robią elementarne błędy bo nikt nigdy nie nauczył ich podstaw, to jest mi zwyczajnie szkoda takich osób. Dlatego właśnie pierwsza edycja będzie poświęcona wycenom, legalizacji biznesu, obsłudze klienta, sprzedaży i marketingowi. Krótko mówiąc: po 6 miesiącach w Klubie będziesz wiedziała jak założyć biznes, jak wycenić swoje torty, jak pozyskać klientów i jak sprzedać swój produkt z sensowym zyskiem.

Do Klubu będzie można dołączyć tylko przez 2 tygodnie, potem zamykamy sprzedaż i ponownie otworzymy sprzedaż za pół roku.

I na koniec odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytanie: koszt dostępu do Słodkiego Klubu wyniesie 299 zł, sprzedaż ruszy w ostatnim tygodniu sierpnia. Oficjalnie Klub rusza od września 🙂

Mam nadzieję, że ta przygoda będzie super i dla Was i dla mnie. Czuję w kościach, że to będzie coś wyjątkowego!

P.S. Jeżeli masz pomysł na to co jeszcze mogłoby się znaleźć w Klubie, to koniecznie napisz o tym w komentarzu.

0 komentarzy

Autorka Bloga: Ula Stępniak

Bazując przez lata tylko na jednym produkcie, zbudowałam firmę, która generuje co roku setki tysięcy złotych przychodu. Współpracuję z największymi firmami w kraju: CD Project, Chanel, Skanska, Pandora.
Od lat pracuję nad swoim rozwojem w zakresie marketingu i pomagam innym kobietom wdrożyć go w życie, aby ich słodki talent zaowocował zyskownym biznesem.

Ostatnie wpisy

Samotność w biznesie

Moi rodzice całe życie pracowali w tzw budżetówce. 25 lat u jednego pracodawcy bo pracę trzeba szanować i się cieszyć z tego, co jest. Nieważne, że szef ciśnie i bierzesz robotę do domu nie mając za to dodatkowej zapłaty. Nieważne, że beczysz z bezsilności, a pójście...

Najczęstsze błędy podczas przygotowania bezy

Beza może być za każdym razem idealna. Ten proces może być powtarzalny, niezależnie od wilgoci panującej w pomieszczeniu. Aby tak było, poznaj garść wskazówek na dobry początek oraz dowiedz się, jakie są najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania tego deseru....

Jak dobrze dekorować słodycze?

Ryzykujesz utratę zainteresowania w tłumie konkurencji na rynku, gdzie oferta zlewa się w morzu reklam, a przesyt zdjęć, filmów i reelsów jest nieunikniony. Dzisiaj estetyka to klucz, a dodatkowa personalizacja obiecuje pełnię...