Słodka Konferencja 2021: Zaistniej online

Rozwój, Relacje | 1 komentarz

Nie do wiary. Za chwilę minie rok od dnia, kiedy spotkałam Was w Łodzi na pierwszej Słodkiej Konferencji. To był magiczny dzień, tak pełen wrażeń, że nie mogłam z tych emocji zasnąć, mimo całego zmęczenia spowodowanego organizacją wydarzenia. Dlatego też nie wyobrażałam sobie, żeby w tym roku nie kontynuować tego wspaniałego daru, za jaki uważam Słodką Konferencję.

Czasy są dziwne, więc spotykamy się online. Podjęłam taką decyzję, bo nie chciałam siedzieć jak na szpilkach i obserwować rządowych komunikatów. Czy będzie już tak zawsze? Nie wiem, chciałabym jeszcze spotkać się na żywo. 24 stycznia widzimy się jednak online, bo takie mamy możliwości.

Już dziś widzę, że ma to swoje plusy, jak i minusy. Oczywiście, chciałabym uścisnąć wiele z Was i poznać osobiście, jednak z drugiej strony… Wiecie, że chętnych na konferencję jest już grubo ponad 1300, czyli kilka razy więcej niż w ubiegłym roku? To jest właśnie ten plus, że dzięki internetowi Słodka Konferencja jest dostępna dla wszystkich i bezpłatnie.

Internet będzie nie tylko jej nośnikiem, ale i głównym tematem. Bo świat online i słodki biznes zrosły się w ubiegłym roku ze sobą bardziej niż kiedykolwiek…

Kiedy ja zaczynałam swoją przygodę z promowaniem swojego biznesu w kanale online, to był wybór. Dziś powoli staje się jasne, że bez dobrej promocji w internecie w słodkiej branży utrzymanie się na rynku, a co dopiero rozwój, jaki marzy się wielu z nas, nie będzie możliwy. 

Jako doświadczona przedsiębiorczyni, która naprawdę wiele czasu spędziła nad tym, żeby robić działania marketingowe swojego słodkiego biznesu, ale i także aby je zrozumieć, od razu wiedziałam, że właśnie tę wiedzę i narzędzia chcę Wam przekazać na ten rok.

Jestem w trakcie przygotowywania swojego wystąpienia. Będę wskazywać na te obszary prowadzenia słodkiego biznesu, o które trzeba dbać od samego początku. Słowem, powiem na co zwracać uwagą, żeby zarabiał już od startu.

Właśnie to, aby nasze pracownie szybko stawały się rentowne, było główną myślą, gdy zapraszałam prelegentki. Odpowiedź była prosta – nie ma rentownego biznesu bez sprzedaży. Dlatego też możecie liczyć na marketingowe petardy, czyli:

  • Nieocenioną Magdę Sadowską, która nakierowała mnie na właściwe tory w marketingu i sprzedaży online,
  • Socjomaniaczkę Martynę Bligę, specjalistkę instagrama, która prowadzi profil @paniswojegoczasu_official, którą jak wiecie, bardzo sobie cenię za biznesowe podejście,
  • Cudowną Justynę Porowską, która dokładnie wie, jak wzbudzić pożądanie i apetyt dzięki doskonałej fotografii kulinarnej.

Sądzę, że sprzedaż przez kanał online jest w naszej branży kluczowym tematem, który może stanowić o tym, czy biznes będzie rozwijał się z powodzeniem i pasuje jak ulał do Słodkiej Konferencji. Dlatego też zapraszam serdecznie do udziału w wydarzeniu. Przyjdźcie i czerpcie z tej wiedzy dla swoich pracowni!

1 komentarz

  1. Aneta

    Świetna konferencja!!!!???

Autorka Bloga: Ula Stępniak

Bazując przez lata tylko na jednym produkcie, zbudowałam firmę, która generuje co roku setki tysięcy złotych przychodu. Współpracuję z największymi firmami w kraju: CD Project, Chanel, Skanska, Pandora.
Od lat pracuję nad swoim rozwojem w zakresie marketingu i pomagam innym kobietom wdrożyć go w życie, aby ich słodki talent zaowocował zyskownym biznesem.

Ostatnie wpisy

Samotność w biznesie

Moi rodzice całe życie pracowali w tzw budżetówce. 25 lat u jednego pracodawcy bo pracę trzeba szanować i się cieszyć z tego, co jest. Nieważne, że szef ciśnie i bierzesz robotę do domu nie mając za to dodatkowej zapłaty. Nieważne, że beczysz z bezsilności, a pójście...

Najczęstsze błędy podczas przygotowania bezy

Beza może być za każdym razem idealna. Ten proces może być powtarzalny, niezależnie od wilgoci panującej w pomieszczeniu. Aby tak było, poznaj garść wskazówek na dobry początek oraz dowiedz się, jakie są najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania tego deseru....

Jak dobrze dekorować słodycze?

Ryzykujesz utratę zainteresowania w tłumie konkurencji na rynku, gdzie oferta zlewa się w morzu reklam, a przesyt zdjęć, filmów i reelsów jest nieunikniony. Dzisiaj estetyka to klucz, a dodatkowa personalizacja obiecuje pełnię...