Słodka Konferencja w nowej odsłonie

Prowadzenie Firmy, Rozwój

2020 rok zaczął się niezwykłym wydarzeniem, które zgromadziło na jednej sali ponad 150 pasjonatów słodkości. Tym wydarzeniem była Słodka Konferencja. Już wtedy wiedziałam, że to nie będzie jednorazowe wydarzenie. Nie przewidziałam jedynie tego, jak będzie wyglądało za rok… 

Przez ostatni rok nauczyłam się elastyczności i dostosowania do sytuacji. Z dnia na dzień zmieniłam system swojej pracy stacjonarnej i dostosowałam się do wciąż zmieniających ograniczeń i rozporządzeń. Nie inaczej było przy planowaniu kolejnej Słodkiej Konferencji. 

Do ostatniej chwili miałam nadzieję, że mimo wszystko uda się zorganizować wydarzenie stacjonarnie. Zaczęłam już rozglądać się za lokalizacją i idealnym miejscem, które pomieści ok 300 osób. Jednak w połowie października, kiedy szkoły i galerie ponownie zostały zamknięte, nie miałam już złudzeń, że swoje plany mogę włożyć między bajki. Po raz kolejny musiałam przystosować się do nowej rzeczywistości. 

Z idealnym rozwiązaniem przyszła Magdalena Sadowska, która zaproponowała formułę konferencji online. Nad szczegółami pracowałyśmy przez kilka tygodni i tak finalnie będzie się prezentowała nowa Słodka Konferencja:

  1. Online – wystarczy się zapisać, tak jak na webinar i później bezpłatnie obejrzeć powtórkę. Zapisać możesz się TUTAJ

Dzięki temu niezależnie od tego gdzie jesteś, będziesz mogła obejrzeć prelekcje wszystkich prelegentek. 

  1. Bezpłatnie – dzięki temu, że koszty zorganizowania konferencji online są niższe niż koszty konferencji stacjonarnej, postanowiłam, że będzie ona bezpłatna. 
  2. Dla wszystkich – niezależnie od tego na jakim poziomie jesteś, czy dopiero zaczynasz, czy masz już swój biznes od kilku lat. Tematy jakie poruszymy podczas Słodkiej Konferencji są uniwersalne. 

W tej edycji Słodkiej Konferencji postawiłam na widoczność firmy w sieci i zdobycie klientów dzięki działaniom online. Dlatego właśnie do współpracy zaprosiłam specjalistki w swoich dziedzinach:

  • Magdalenę Sadowską, która jak nikt inny zna się na marketingu i reklamie. 

Podczas swojego wystąpienia Magda opowie o tym, w jaki sposób wypromować swój biznes w sieci. 

  • Justynę Porowską, fotografkę kulinarną, którą w sieci możecie znać jako “Smukłe Widelce”. 

Wiemy jak ważne jest zaprezentowanie swoich słodkości. Justyna opowie o tym, w jaki sposób przygotować kompozycję i jak radzić sobie z oświetleniem w różnych warunkach. 

  • Martynę Bligę, specjalistkę od instagrama znaną jako @socjomaniaczka. 

Martyna rozwieje wszelkie mity o hashtagach i podpowie jak dotrzeć do klientów. 

Tytuł mojego wystąpienia to “Jak zacząć zarabiać od pierwszego miesiąca w słodkim biznesie”. 

Wiem jak ważne jest, żeby biznes zarabiał już od pierwszych tygodni. Dlatego podzielę się z Wami swoimi sprawdzonymi sposobami na dotarcie do swojej grupy odbiorów. 

Dzięki takiemu doborowi tematów, uczestnicy zdobędą nowe umiejętności i wiedzę jak dotrzeć do klientów, jak przykuć ich uwagę i jak wypromować biznes w sieci. 

Mam nadzieję, że jesteś już zapisana i wkrótce się spotkamy na Słodkiej Konferencji Online,

Ula 

0 komentarzy

Autorka Bloga: Ula Stępniak

Bazując przez lata tylko na jednym produkcie, zbudowałam firmę, która generuje co roku setki tysięcy złotych przychodu. Współpracuję z największymi firmami w kraju: CD Project, Chanel, Skanska, Pandora.
Od lat pracuję nad swoim rozwojem w zakresie marketingu i pomagam innym kobietom wdrożyć go w życie, aby ich słodki talent zaowocował zyskownym biznesem.

Ostatnie wpisy

Samotność w biznesie

Moi rodzice całe życie pracowali w tzw budżetówce. 25 lat u jednego pracodawcy bo pracę trzeba szanować i się cieszyć z tego, co jest. Nieważne, że szef ciśnie i bierzesz robotę do domu nie mając za to dodatkowej zapłaty. Nieważne, że beczysz z bezsilności, a pójście...

Najczęstsze błędy podczas przygotowania bezy

Beza może być za każdym razem idealna. Ten proces może być powtarzalny, niezależnie od wilgoci panującej w pomieszczeniu. Aby tak było, poznaj garść wskazówek na dobry początek oraz dowiedz się, jakie są najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania tego deseru....

Jak dobrze dekorować słodycze?

Ryzykujesz utratę zainteresowania w tłumie konkurencji na rynku, gdzie oferta zlewa się w morzu reklam, a przesyt zdjęć, filmów i reelsów jest nieunikniony. Dzisiaj estetyka to klucz, a dodatkowa personalizacja obiecuje pełnię...