Jak nadrobić dwa lata w słodkim biznesie w jeden dzień?

Klienci, Marketing, Prowadzenie Firmy, Rozwój

Dwa lata temu rozpoczęłam blogowanie. Uwierzysz? Przez ten czas powstało ponad 90 wpisów, ale nie tylko. Grupa, klub, rewelacyjna społeczność, która zgromadziła się wokół tego mojego pisania… To coś świetnego. Dlatego też zabieram Cię dziś w szybką podróż po tym, jak rozwinąć słodki biznes i gdzie znaleźć najważniejsze informacje.

Dla mnie to spełnienie jednego z marzeń, które stało się rzeczywistym celem. Dwa lata temu wiedziałam dokładnie, co chcę zrobić, jednak nie miałam pojęcia, w jaki sposób. Wiedziałam natomiast, jak zbudować dochodowy słodki biznes i właśnie o tym, chcę Wam dziś przypomnieć. Mój słodki biznes rósł wraz z moim blogiem, pojawiały się nowe kategorie na blogu, nowe produkty w mojej pracowni.

Stało się jednak coś jeszcze ważniejszego. Spełniłam swoje ciche marzenie, aby nie tylko piec, ale i uczyć jak rozwijać biznes. Jak to się stało?

Zaczęło się od grupy

Grupa na Facebooku liczy dziś prawie 5 tys. członków. To od niej zaczęło się wszystko to, co najlepsze. Wspólne rozmowy, praca nad wycenami, radość z każdego postępu, kiedy któraś z nas osiągnęła sukces. Cieszę się, że kiedyś ją założyłam. Jeśli jeszcze Cię w niej nie ma, zapraszam.

Zapraszam do grupy  TAJEMNICE SŁODKIEGO BIZNESU

Darmowy hit i mój pierwszy ebook

Grupa działała naprawdę prężnie i to właśnie ona uświadomiła mi, jak wielkim problemem nie tylko dla mnie, ale i dla całej słodkiej społeczności są… wielkości proponowanych tortów. Pisałam o tym niejednokrotnie w postach, wpisach, rozmawiałyśmy na webinarach, a cały czas hitem jest mój bezpłatny PDF “Dobór średnicy tortu do liczby gości”.

Trafił on aż do 4000 z Was, także chyba był naprawdę potrzebny 🙂

Wszystkie darmowe materiały znajdziesz tutaj na stronie: MOJE PRZYDASIE

Kolejny był fanpage i instagram

Swoje oddzielne kanały social media założyłam stosunkowo późno. Nadal jednak regularnie się na nich udzielam. Na Instagramie dzielę się codziennością, na Facebooku piszę regularnie posty. Warto mnie tam podglądać, ponieważ jest to miejsce, gdzie nie umknie Ci żaden…

WEBINAR!

To właśnie webinary uważam za coś, co nas po prostu połączyło. Jest ich już 12 i co miesiąc organizuję kolejny. Plany mam ambitne, ponieważ wiem już, jak będę świętowała setny 😉 (tak, to będzie za jakieś 7 lat).


Słodki klub

Wszystkie webinary dostępne są dla moich klubowiczek, ponieważ założyłam niedawno… Słodki Klub. To tam przeniosły się w tej chwili działania, które mogłyśmy robić w grupie, gdy była to jeszcze niewielka społeczność.

CZYTAM O SŁODKIM KLUBIE

Słodki klub to powrót do intensywnego życia online po tym, jak na pewien czas moje serce skradły…


Mastermindy i konsultacje

Tak. Nadal to robię, choć bardzo rzadko ze względu na to, że mam swój biznes, dom i rodzinę, i tylko do 100 km od Warszawy. Uczę Was osobiście, jak ruszyć z dochodowym słodkim biznesem. Prowadzę za rękę, podpowiadam, wydobywam potencjał. I cieszę się niezmiernie, gdy zaczyna to funkcjonować tak, jak na to zasługujecie. 
A wszystko to powstało przy okazji napisania ponad 90 wpisów blogowych. Jeśli macie ochotę, aby odświeżyć wiedzę lub dopiero zaczynacie, zapraszam do czytania. Tak jak obiecałam, ten wpis pomaga nadrobić dwa lata w jeden dzień 🙂
W prowadzeniu własnej pracowni ze słodkościami liczy się kilka ważnych aspektów i mnóstwo, całe mnóstwo szczegółów. I właśnie o tych najważniejszych obszarach, poprzez liczne niuanse opowiadam Wam co tydzień pisząc tego bloga.

Co to takiego?

1. Obsługa Klienta:

– każda z nas, zaczynając słodki biznes, przeważnie potrafi już całkiem nieźle piec. Oczywiście, wszystko jest możliwe i nawet przysłowiowego konia można nauczyć tańczyć, jednak przyznajcie: bez talentu w tej branży pewnych rzeczy nie przeskoczymy. Natomiast obsługi klienta można się po prostu nauczyć.



Jest to temat, który poruszyłam wielokrotnie. Jednak wciąż pojawiają się o niego pytania. Dlatego też na początek polecam wpis o tym, jak nie dać sobie wejść na… głowę :)



CZYTAM ARTYKUŁ PT. KLIENT NASZ PAN


2. Prowadzenie firmy:


– bycie przedsiębiorcą w Polsce… Tyle memów o tym zrobiono, a ja wciąż się z nich śmieję. Na blogu piszę o różnych aspektach prowadzenia firmy. Przecież własny biznes to mnóstwo decyzji i zmiennych, a także kwestia pogodzenia się z tym, że… nie można mieć wszystkiego!



Decyzje, decyzje i jeszcze raz decyzje. I te w firmie i te na styku firmy i rodziny, są równie ważne i angażujące. Najważniejsze, aby sprawiały one, że nasze życie będzie pełne równowagi. Przecież w końcu słodki biznes ma być kluczem do szczęśliwego życia.


CZYTAM ARTYKUŁ PT. RÓWNOWAGA KLUCZEM DO ROZWOJU






3. Marketing:


- promowanie firmy i zdobywanie Klientów jest dla mnie ważną częścią mojego bloga. Wiesz dlaczego? Ponieważ bardzo się cieszę, gdy wchodzisz ze swoimi biznesami na wyższy poziom. Zaczynasz się lepiej wyceniać, zarabiać więcej. Możesz pozwolić sobie na różne rzeczy, na które po prostu zasługujesz! Jako wspaniała kobieta, która prowadzi swój piękne słodkie biznes.



Na moim blogu znajdziesz dziesiątki porad marketingowych, które pozwolą Ci poprowadzić działania samodzielnie i rozwijać się jeszcze szybciej. Niekiedy są one bardzo konkretne, a innym razem… wręcz uduchowione. Najważniejsze jednak, że… działają!



CZYTAM WPIS PT. CZY MOŻESZ MIEĆ LEPSZYCH KLIENTÓW?




Korzystając z okazji – chciałabym podziękować każdej z Was za każdy przeczytany tekst i wdrożone zmiany. Najbardziej w moim blogowaniu lubię nie samo pisanie, a Wasze wspaniałe,  piękne, a co najważniejsze rozwijające się słodkie biznesy.

Dlatego też przypominam, że na blogu jest kopalnia darmowej wiedzy, dzięki której zaczniesz przekształcać swoją pasję do pieczenia w dochodowy biznes. Czuję się zaszczycona faktem, że mogę dla Ciebie pisać.

0 komentarzy

Autorka Bloga: Ula Stępniak

Bazując przez lata tylko na jednym produkcie, zbudowałam firmę, która generuje co roku setki tysięcy złotych przychodu. Współpracuję z największymi firmami w kraju: CD Project, Chanel, Skanska, Pandora.
Od lat pracuję nad swoim rozwojem w zakresie marketingu i pomagam innym kobietom wdrożyć go w życie, aby ich słodki talent zaowocował zyskownym biznesem.

Ostatnie wpisy

Samotność w biznesie

Moi rodzice całe życie pracowali w tzw budżetówce. 25 lat u jednego pracodawcy bo pracę trzeba szanować i się cieszyć z tego, co jest. Nieważne, że szef ciśnie i bierzesz robotę do domu nie mając za to dodatkowej zapłaty. Nieważne, że beczysz z bezsilności, a pójście...

Najczęstsze błędy podczas przygotowania bezy

Beza może być za każdym razem idealna. Ten proces może być powtarzalny, niezależnie od wilgoci panującej w pomieszczeniu. Aby tak było, poznaj garść wskazówek na dobry początek oraz dowiedz się, jakie są najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania tego deseru....

Jak dobrze dekorować słodycze?

Ryzykujesz utratę zainteresowania w tłumie konkurencji na rynku, gdzie oferta zlewa się w morzu reklam, a przesyt zdjęć, filmów i reelsów jest nieunikniony. Dzisiaj estetyka to klucz, a dodatkowa personalizacja obiecuje pełnię...